سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شناسایی رایج ترین اشتباهات لمینت کامپوزیت متحرک دندان چیست

روکش زیبایی پلاک موقت دندان چیست کجا بخریم فروشگاه اسنپ اسمایل ترو اسمایل سو اسمایل چه قیمتی است کجا لمینت متحرک بخریم سرمان کلاه نرود

کارهای نادرست در مورد لمینت متحرک دندان چیست

    نظر

عوارض اسنپ اسمایل کامپوزیت متحرک دندان برای تمام فصول است این محصول پر کاربرد روز به روز در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد از فروشگاه امازون بگیر تا فروگشاه دوپکا این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار داده است اما میخواهیم در این مقاله بدون تعارف با شما در مودر مزیت و معایب لمینت متحرک بحث و گفته گو نمایید که چرا باید این محصول را استفاده کرد البته این محصول برای  کسانی که توان هزینه های سنگین را ندارند خوب است چون بدون شد لمینت شما نمیتوانید این محصول را دائم استفاده کنید و فقط زمانی که میخواهید به مهمانی بروید باید استفاده شود در غیر این صورت نباید استفاده کنید.

 

 

 

 

اشتباهات رایج در مورد لمینت متحرک دندان چیست :

خلی از افراد فکر میکنند که لمینت متحرک هر مدلی که نام دارد و هر مارکی که دارد پیش ساخته است که باید بگویی کاملا در اشتباه هستید چون شما باید این محصول را قالب گیری نمایید حتی دیده شده پزشکان فکر میکنند این محصول اماده است از انجایی که سایز دندان و فک همه متفاوت است ما محصولی پیش ساخته نداریم شما باید بعد خرید شما بعد خرید کامپوزیت متحرک دندان طبق اموزش های ارائه شده در فضای مجازی قالب گیری را انجام دهید و بعد قالب گیری هم با قیچی ایراد ها را رفع بفرمایید. توجه نمایی در برخی موارد حتما باید ایراد ها را دستی رفع نمایید چون فقط قالب گیری پایان کار نخواهد بود پس اگر ایراد ظاهری در کار شما بود آن را با دست رفع نمایید.

 

 

 

 


 ایا لمینت متحرک باعث پوسیدگی دندان میشود :

خیر این نوع زیبایی همانند کلاه گیس است یعنی فقط روی دندان قرار میگیرد و نیازی به تراشیده شدن یا دست زدن به ساختار دندان ندارید اما اگر بهداشت رعایت نشود و یا مثلا از قبل دندان پوسیده دارید طبیعتا وقتی به دندان فشار وارد کنید حیتی با دست ان قسمت باعث پوسیدگی بیشتر میشود چون دندانی که پوسیده هر چقدر دست بخورد شدت پوسیدگی بیشتر میشود .

 

 

 لمینت دندان  موقت چیکار میکنه

 

 

لمینت دندان  موقت چیکار میکنه  :

اسنپ نوعی لمینت دندان است که می تواند به طور موقت عیوب در طراحی میکرو مانند شکستگی، زردی، بریدگی و سایر مواردی که نیاز به مراقبت اولیه و طولانی مدت دارند را پنهان کند.اسنپ به عنوان یک روش درمانی برای پزشکان شناخته شده نیست و گاهی اوقات دارای خطرات و عوارض جانبی است.لمینت دندان با برند اسنپ اسمایل یکی از این راه حل های موقت برای کسانی است که می خواهند بدون صرف هزینه و زمان معقول به نتیجه دلخواه برسند و لبخندی زیبا به نمایش بگذارند. این یک نمایش پوچ است. به جای جابجایی لمینت دندان، از درمان جایگزین استفاده کنید.

 

 

لمینت متحرک اسنپ اسمایل چیست

 

 

لمینت متحرک اسنپ اسمایل چیست :


لمینت متحرک ، یک پوشش لمینت یا کامپوزیت مانند است که می تواند برای شما آماده یا شخصی سازی شود. اگر تصمیم به استفاده از این لمینت ها بر اساس ابعاد دهان و دندان خود دارید، ابتدا باید آنها را قالب بزنید. پس از قالب گیری دندان ها، لمینت متحرک تولید شده روی دندان ها قرار می گیرد. روکش های دندان Snap on Smile این قابلیت را دارند که در صورت عدم استفاده از روی دندان شما جدا شوند. به همین دلیل این نوع لمینت ها دارای ویژگی های متحرک هستند. این ویژگی را باید یکی از مهم ترین عوامل سوق دادن مخاطب به استفاده از اسنپ اسمایل دانست.در حالی که نمی توان این واقعیت را انکار کرد که استفاده از لمینت دندان متحرک می تواند لبخندهای زیبایی ایجاد کند، اما در پشت این لبخندهای زیبا نقص های زیبایی در دندان های شما وجود دارد که می تواند بر سلامت دندان شما تأثیر بگذارد.

 

 

طریقه استفاده از لمینت متحرک دندان به چه صورت است

 

 

طریقه استفاده از لمینت متحرک دندان به چه صورت است :


لمینت های متحرک بر اساس قالب های گرفته شده از دندان ها تولید می شوند و به راحتی قابل استفاده هستند. به سادگی این روکش دندان را پس از زایمان از محل دیگری با استفاده از دستورالعمل های ارائه شده توسط آزمایشگاه یا تجویز کننده روی دندان های خود قرار دهید. مانند هر وسیله دیگری، پس از اتصال گیره به دندان، گیره باید در جای خود محکم شود.اول از همه، پزشکان استفاده از این ابزار را توصیه نمی کنند و آن را برای شما تجویز نمی کنند، اما قابل قبول است که اگر بخواهید از لمینت متحرک دندان استفاده کنید، این یکی از اصول حرفه ای است که سالم تر است. حساس. طبق دستورالعمل نگهداری مسواک بزنید و گهگاه در آب جوش قرار دهید.

 

 

قالب گرفتن لمینت متحرک در خانه و منزل چگونه است

 

 

قالب گرفتن لمینت متحرک در خانه و منزل چگونه است :

 قبل از همه چیز باید فیلم هایی که توسط خریداران دیگر اپلود شده مثلا در آپارات را مشاهده نمایید البته در یوتیوپ هم خریداران اموزش را قرار داده اند شما باید ابتدا خمیر را نمر نمایید ان هم با قرار دادن در اب جوش بود بگذارید در داخل قالب سفید رنگ که شکل دندان است بعد ان را درفک خود بگذارید که باید به نحوی باشد که کاملا دندان داخل قالب به درستی قرار بگیرد که اگر توسط شخص دیگری باشد بهتر است و اگر خودتان قرار میدهید جلوی اینه این کار را انجام دهید تا کاملا نحوه قالب گیری  درست باشد و بعد پایان قالب گیری اگر ایرادی بود و حتما باید با قیچی اضافه ها را بهدرستی برش دهید تا سایز دندان شما شود و اگر خطوط دندان کم بود با پشت زوزن یا چاقو خطوط دندان هم ایجاد کنید .

 

 

مزایا و معایب لمینت متحرک چیست

 

 

مزایا و معایب لمینت متحرک چیست :


در حالی که این واقعاً مزیتی برای محصولاتی نیست که فقط برای اهداف تجاری فروخته می شوند، نکاتی وجود دارد که هنگام استفاده از اسنپ باید به آنها توجه کرد.به سرعت عیوب دندان (ترک، رنگ پریدگی، بریدگی و غیره) را پنهان می کند.

 

لمینت متحرک

 

 

اسنپ اسمایل در داروخانه تهران پیدا میشود یا خیر :

خیر برای تهیه این محصول باید به فروشگاه بزرگ دوپکا مراجعه نمایید و محصول خود را سفارش بدهید و لمینت موقت در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال میگردد.

 

 

عوارض اسنپ اسمایل ایا بخریم یا نخریم تکلیفمان را روشن کنید

 

 

جمع بندی : 

استفاده از آنها بسیار آسان است. قیمت ارزان است.در مواجهه با این موارد کوچک که می تواند استفاده از لمینت های متحرک دندان را زیبا جلوه دهد، خوب است بدانید که این روکش های دندان به عنوان یک درمان دائمی شناخته نمی شوند و همچنین می توانند باعث ایجاد حساسیت شوند. نباید فراموش کرد که استفاده از چنین لمینت متحرکی می تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در حفره دهان شود.